Saturday, 28 July 2012

Puasa dan Raya

Assalamualaikum semua ... 
It's time to updating my blog ..
hrmm.....what should i write ??
how about about bulan Ramadhan ?
Rasanya tajuk ni suitable sbb kita dlm bulan puase skrg ni ....

SELAMAT BERPUASA SEMUA !!

Puase penuh x ni ? Mesti x an . huhuhu
Malu la klau lelaki x puase ...klau pompuan tu x pe la sbb diorg Allah bg cuti .....ish...ish...ish...

Bila bercakap psl bulan Puasa ni .. mcm2 yg terbayang dlm kepala an ...
Terutama skali bangun sahur ...uishh.....tu la part paling susah skali
(mase budak2 lg la) huhuhu....
Then, part paling best skali adalah mase nk beli juadah berbuka kt bazar Ramadhan ...
Mcm2 pilihan ad sampai x tau nk pilih mane satu ...
maklum la tengah lapar ....
 
  • Juadah berbuka
      
Puding Karamel

Ni lah makanan kesukaan aku walaupun bende ni teramat-amat manis tp sedappp...... sehingga menjilat sudu tauuu......

 Bubur Jagung

Ni pun makanan kesukaan aku jgk ... peh !! x ckup satu mangkuk ni ... mesti nk bermangkuk-mangkuk ....huhuhu

  • Baju baru
Baju Melayu
Aku nk baju melayu cm ni tahun ni ... I meant colour purple ... huhuhu....
Aku pun x tau la knpe aku fanatik sngt dgn warne ungu ni ...ish3......
Baju kurung
Aku harap gf aku pkai baju same warne dgn aku ..huhuhu (mcm la ad gf )

  • Kuih Raya


 
nyammm nyamm.....
  • Duit raya


  • Mercun




 Ni la yg paling di nantikn .. walaupun aq da 18 tahun .... aq tetap nk duit raye jgk ... hahaha...peduli ap ...

Sampai sini saje coretan aku buat mase ni ..Kita jumpa lg di lain waktu ...

SELAMAT BERPUASA SEMUA ......

Saturday, 14 July 2012

Antara Sahabat dan kekasih

Assalamualaikum ....
ad org ckp lebih baik hilang bf/gf berbanding hilang kwn ...
korg stuju kew ?
aq x setuju....
bg aq lebih baik hilang kwn yg x leh pkai, yg slalu kutuk kite , yg x ley trime diri kite berbanding hilang bf/gf ...
lau nk berkawan , cari la kawan yg terbaik wt kite ....lau ad bf/gf , cube la setia walaupun dugaan bnyk ...





Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta